Apának nemcsak lenni, azzá válni is nehéz

Apának nemcsak lenni, azzá válni is nehéz

Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát... senkinek?

2015. október 12. - NoGentleman

Dolgozni kéne.

Dehogyammáamikorkiderülthogysikerült???????

ELSŐRE baze.

Okéoké, ne igyunk előre a medvére, de ma reggel feleségem (majdnem "felségemet" írtam, én vagyok az elgépelések koronázatlan királya) frissen felpattanva az ágyból megcsinálta mindhárom terhességi tesztet, amit vettünk. Hat csík! (Ez ugye nem jelent három gyereket? :O )

Naná, hogy örülök. Naná, hogy boldog vagyok. Feltételezem, hogy egy cseppet sem fogható a boldogságom ahhoz, amit Ő érez, de azért... na. Vagy mi a rák.

Édesanyámnak elmondtam. Édesem 73 éves, a legöbb hatvanéves megirigyalné a szellemi és testi frissességét - hallottam a telefonban, hogy elpityeredik örömében. Ő is, és apukám is (akinek őpp egy hete ünnepeltük a 80. szülinapját) megélik a 4. unokájuk születését. Ja igen, negyedik, van egy nővérem (aki 16 évvel idősebb nálam), neki már van 3 gyereke. Akik közül a legidősebb már 28 éves. Cseppet lemaradtam.

A következő 3 hónap persze nagyon kritikus, de ezek után már semmi gond nem lehet.

 

VINCENT, ÖRÜLÜNK?!

A bejegyzés trackback címe:

https://nogentleman.blog.hu/api/trackback/id/tr647960366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása